2015. március 1., vasárnap

Végre!

Hihetetlen , de végre ez is eljött . Március van !!! Mondom március !!!! Szia hello :) 
Azt nem tudom megmondani, hogy miért vártam annyira ezt a napot, de itt van , megérkezett! 
Március van , már több mint 21 órája !! 


És ha már március készüljünk a Húsvétra. Ezt a kis mintát fogom kihímezni (remélem)  
Ingyenes minta itt megtalálható , letölthető:)
Hímzőszál adott , már csak idő kell hozzá ....

Képkeretet gondolom megint nekem kell majd némi rontást ráküldve megalkotnom. Szerintem most se fogok állati összegeket elkölteni a műalkotásra. Kici,occcó, gusztustalan műanyag "arany"keret a kínaiból és némi festék és csodákra vagyok képes , hiába az évek és a rutin :) 

Valaki velem tart?? 

2 megjegyzés:

Andy kuckója írta...

Soha nem vártam ennyire a márciust. Örülök hogy nem vagyok egyedül vele :-)
A mintát köszi, nagyon édes.

Bogesz írta...

Csak jöjjön vele a tavasz is.... kicsit tartok a 2 évvel ezelőtti havas húsvéttól, de nem is gondolok ilyesmire! :D