2015. december 29., kedd

Nem sok az alkotás mostanában....

ami kikerül a kezeim közül. 
Valahogy elfogytak az ötletek és azok is akiknek szívesen készítek sk. ajándékokat. 
Persze mindig akadnak kivételek :) 
Egyik kedves kolléganőmnek készült ez kisdoboz, melybe a kristálykáit, kövecskéit tarthatja. 
A mosolya alapján eltaláltam az ízlését:) 



Ez a minta kb. már 3-4 hónapja várta, hogy megtalálja a helyét. De csak nem jött az ihlet, hogy mi legyen vele. Aztán Andy kuckója , drága druszámhoz került egy Ikeás keretben , két "0 kalóriás szaloncukor" kíséretében :) És miért? Ahogy megláttam a "Hope" szót tudtam, hogy ez az övé lesz :) 


Az ünnepek csendben teltek, láb pihentetéssel és sok -sok alvással , tv nézéssel és sok-sok nyugalommal, szeretettel leli percekkel, ami már nagyon rám fért. 
És hogy mit hoz a jövő év? Még nem tudom, de abban biztos vagyok, hogy sok-sok új élményt, alkotást és minden olyasmit amiben most kedvem lelem és boldoggá tesz. Mert leszálltam a kiárusított áruk polcáról : 


Tiszteld magad annyira, hogy otthagysz mindent, ami már nem szolgálja a javadat, nem tesz többé vagy BOLDOGGÁ! Ha nem szeretettel és tisztelettel bánnak Veled, akkor ellenőrizd az árcéduládat! Lehet, hogy leértékelted magad. TE mondod meg az embereknek, hogy mennyit érsz! Szállj le a kiárusított áruk polcáról és állj be az üveg mögé, ahol az értékes árukat tartják! 
                                                                          Gregg Braden


Ha addig nem jönnék, akkor minden kedves olvasómnak (már aki kitartott mellettem ) 

Nagyon boldog, sikerekben gazdag boldog új évet kívánok! 

2 megjegyzés:

aranyperzsa írta...

Kívánom, hogy leld örömödet az életedben :)
Boldog új évet!

Andy kuckója írta...

Nagyon megkésve kívánok Boldog Új Évet Neked <3
Váljon valóra idén minden álmod!!
A képet nagyon-nagyon köszönöm <3 Ennél szebbet nem is kaphattam volna. Időnként megsimítom ha elmegyek mellette és az én nagyon ritkán látott barátnőmre gondolok :-D