2017. február 19., vasárnap

Élek még!

Nagyon régen írtam már......
Zajlik az élet nálam rendesen.
Január a katasztrófák hónapja volt az életemben.
Kezdődött azzal, hogy a mosógép fogta magát és meghalt.Nem tudom hogy vette a bátorságot, de egyszerűen kimúlt.Pedig alig volt csak 8 éves.Heti 10-15 adag mosása úgy tűnik nem kímélte kicsiny lelkét.Lecseréltük hát, nyugodjon békében szegény pára!
Gondoltam nekem már más dolgom nincs,csak  nyugodtan készülni a vizsgáimra.
Tévedtem.
Január 13-tól betegállományba kerültem, rengeteg nyavalyával.
Hogy minden még jobb legyen január 16.-án este kigyulladt házunk kéménye.Jöttek a tűzoltók, 3 poroltónyi habot belefújtak a kéménybe....
Hála nekünk semmi bajunk nem lett, a lakásban se keletkezett nagy kár, csak a spájzom lett használhatatlan... ja meg a kémény .... és az én kis lelkem is.
Teljes összeomlás... 



                                                                képforrása: internet





10 nap központi fűtés nélkül, úgy mond kiélveztük a modern hajléktalanságot... fáztunk a villanyradiátorral 18-19 fokra  felfűtött lakásban.Csak egy szobát tudtunk fűteni, így anyósom anyukámnál vészelte át a nehéz napokat, Lara hol itt hol ott aludt, Dorián nálunk.
Minden nap maga volt a pokol.... de túl éltük...
Közben én próbáltam a vizsgákra tanulni, de nem nagyon sikerül, idén minden tantárgyból utóvizsgáztam, de túl vagyok rajtuk.Ilyen pocsék átlagom még nem volt, amióta az egyetemre járok....
De végre lejutottam az utolsó szemeszterhez, már csak durván 4,5 hónap és vége az egésznek.
Jó ideje  semmit se alkottam, de egyenlőre a szakdolgozat írás a legfőbb feladatom most.
Lassan haladok vele, de haladok.....


2 megjegyzés:

kovtama írta...

Uh, Csandi az a kémény durva :O Gondoltam, hogy van valami mert mindenhonnan eltűntél vagy legalább is kevesebbet voltál, de erre nem. Remélem innentől már csak jó dolgok lesznek nálad!

Bogesz írta...

Hát ez a 2017 nem kezdődik épp remekül, sehol se, méghogy a 2016 vacak volt... Kinek? És mihez képest?
Bízzunk benne higy innentől csak pozitív dolgok lesznek!