2017. február 19., vasárnap

Élek még!

Nagyon régen írtam már......
Zajlik az élet nálam rendesen.
Január a katasztrófák hónapja volt az életemben.
Kezdődött azzal, hogy a mosógép fogta magát és meghalt.Nem tudom hogy vette a bátorságot, de egyszerűen kimúlt.Pedig alig volt csak 8 éves.Heti 10-15 adag mosása úgy tűnik nem kímélte kicsiny lelkét.Lecseréltük hát , nyugodjon békében szegény pára!
Gondoltam nekem már más dolgom nincs ,csak  nyugodtan készülni a vizsgáimra.
Tévedtem.
Január 13-tól betegállományba kerültem, rengeteg nyavalyával.
Hogy minden még jobb legyen január 16.-án este kigyulladt házunk kéménye.Jöttek a tűzoltók, 3 poroltónyi habot belefújtak a kéménybe....
Hála nekünk semmi bajunk nem lett, a lakásban se keletkezett nagy kár , csak a spájzom lett használhatatlan... ja meg a kémény .... és az én kis lelkem is.
Teljes összeomlás... 10 nap központi fűtés nélkül, úgy mond kiélveztük a modern hajléktalanságot... fáztunk a villanyradiátorral 18-19 fokra  felfűtött lakásban.Csak egy szobát tudtunk fűteni, így anyósom anyukámnál vészelte át a nehéz napokat, Lara hol itt hol ott aludt,Dorián nálunk  .Minden nap maga volt a pokol.... de túl éltük...
Közben én próbáltam a vizsgákra tanulni, de nem nagyon sikerül, idén minden tantárgyból utóvizsgáztam, de túl vagyok rajtuk.Ilyen pocsék átlagom még nem volt, amióta az egyetemre járok....
De végre lejutottam az utolsó szemeszterhez , már csak durván 4,5 hónap és vége az egésznek.
Jó ideje  semmit se alkottam, de egyenlőre a szakdolgozat írás a legfőbb feladatom most.Lassan haladok vele, de haladok.....


2 megjegyzés:

kovtama írta...

Uh, Csandi az a kémény durva :O Gondoltam, hogy van valami mert mindenhonnan eltűntél vagy legalább is kevesebbet voltál, de erre nem. Remélem innentől már csak jó dolgok lesznek nálad!

Bogesz írta...

Hát ez a 2017 nem kezdődik épp remekül, sehol se, méghogy a 2016 vacak volt... Kinek? És mihez képest?
Bízzunk benne higy innentől csak pozitív dolgok lesznek!