2017. április 8., szombat

Fellélegzés , kicsit, nagyon

Sajnos jó ideje nem írtam és nem fogok mentegetődzni, egyszerűen nem volt miről írjak.
Ellustultam , vagy magam se tudom mi van most folyamatban, de egyszerűen nem csinálok szinte semmit sem. Na jó csinálok , túl élek.

A zegyetem az "agyamra megy", aminek köszönhetően a testem nem akar már menni sehova :) 
Készülnek a beadandók, a vizsgafelkészítésekre való feljárás is sokat kivesz belőlem.
Elkészült életem első, és azt hiszem utolsó ilyen jellegű "könyve".Mondom ilyen jellegű könyve! Nem lehet tudni mi kerül még ki a kezeim közül, mint könyv, mert kitudja, hátha egyszer meggondolom magam és híres írónő leszek és csak úgy ontom majd magamból a könyveket.



"Biztosítási jogviszonyhoz kötött anyasági ellátások 2000-es évektől, napjainkig" csodálatos művem címe :) Azért büszke vagyok magamra , mert csak -csak 30 meg jó sok + vagyok, munka és család mellett hoztam össze. És arra is büszke vagyok titkon, hogy szűk családi körbe véve én leszek az első diplomás  :) 

Nem sok mindent tudok mutatni, a szakdogámon kívül , ami mostanság kicsi kacsóimat elhagyta . 
Újabban a süti sütés ne nagyon megy, amióta nem eszem glutént, tejterméket. Azért csak-csak kísérletezem. A rizslisztes piskóta tekercs bátran állíthatóm, hogy jobb , mint a búzalisztes verzió.


És csak mert nagyon régen nem mutattam meg magam , egy friss fotó szőkeségemről, hátha nem látta még valaki a "fészbukon" :) 


Most nem azért, de nem is látszik, hogy kicsit elmúltam már 35 éves ... vagy 45 .. őőőő végül is mindegy , jól nézek ki, oszt ennyi a lényeg :D Ja nem , szerény is vagyok , na ez a lényeg :) 

Nincsenek megjegyzések: