2019. január 21., hétfő

2019-01-21

Tegnap esett egy kis hó, ismét minden fehér lett. Igaz csak délutánig tartott a fehér hó lepel.
Fura ez az időjárás , kiszámíthatatlan.
Személy szerint én úgy vagyok vele, hogy ha tél , akkor legyen hideg és fehér max. 1 hónapig, aztán felejtsük is el az egészet.Nem szeretem a  telet, a réteges öltözködést, a fűtéssel járó macerát. Lehet el kellene költöznöm. Állandó 25-30 fokban is tudnék élni, úgy érzem.

Délelőtt pakolásztam a kisszobácskámba, megállapítottam, hogy még mindig nagyon sok a befejezetlen varromány. Sok a keretezésre váró kész hímzés. Majd idővel az is meglesz, remélem.
Kellene pár régi képkeret.Nagyobbak -kisebbek , mindenféle.Esetleg ha valakinek van,felesleges szívesen elfogadom , hogy új életet leheljek bele.
Sajnos a varrógépem még mindig nem jó, pedig nagy szükségem lenne rá, hogy legalább azzal tudjak alkotni, befejezni a sok-sok félig kész alkotást.
Rájöttem, hogy nagyon hiányzik a kézműveskedés, az alkotás.
Fogalmam sincs, hogy miért hagytam abba minden alkotást. Annyi tervem volt, de aztán valahogy minden csak terv maradt.
Pedig a kézműveskedés, alkotás jót tesz a léleknek.
Lehet, hogy azért vagyok ennyire rossz passzban egy ideje, mert nem alkotok, mert nincs hobbim újabban???
Na ezen most elgondolkodom egy kicsit  nagyon.



2 megjegyzés:

Bogesz írta...

A téli nézeteiddel egyet tudok érteni!
Én valahogy úgy gondolkozom, hogy 24-ére essen le a hó, de mindenképp, mert a karácsony úgy igazi. A szülinapomra a legjobb aji, ha vége a havazásnak (ez 01.14) nem adok neki sok időt , de ennyi elég. :)

Vera írta...

Turkálokba sokszor nagyon jó keretekhez hozzá lehet jutni, jóval olcsóbban mint... Lehet hogy segítene átlendülni a rossz hangulatodon ha tényleg a kézimunkáiddal le tudod foglalni magad..lenne új sikerélményed, irtad van elkezdett munkád is...Bosszantó tud lenni ha a varrógép nem jó..nehéz találni jó szakembert...
Kivánok minden jót... hogy sikerüljön az elképzelésed!