2019. január 30., szerda

2019-01-30

Úgy tűnik, megint kinyírtam egy varrógépet. Eltört a programtárcsája, több mint 10 éves a gép már alkatrészeket sem biztosítanak hozzá sajnos. Szerencsétlen varrógépemet addig  baszogattam  kínoztam, amíg végre egyenes normál méretű öltésekre nem tudtam átállítani , hogy legalább valamit is tudjak varrni vele. És sikerült:) Így aztán neki láttam, hogy felszámoljam a  félkész dolgokat, felhasználjak kb. 5 méternyi mindenféle anyagot. Készült ez-az délután, de a két fotón is látszik, hogy nem tudtam igazán jó képeket készíteni este már. Nem is erőltettem a dolgot. 




Hétvégén akarok majd fotózni normális fényviszonyok között és remélhetőleg rengeteget. 
Aztán már csak az a kérdés , hogy kinek fog kelleni a sok "kézműves szarságom" , ahogy kedvesnek nem nevezhető ismerősöm hívta a munkáim. 

2 megjegyzés:

Vera írta...

Egyre nagyobb divat az anyagból varrt szütyők kora...Pedig mennyi mindere lehet használni..Az ilyen megjegyzéseket el kell engedni a füled melett..Jók lettek Gratulálok!

Csandi írta...

Köszönöm Vera! El is engedem,hála többen értékelik a munkáimat, mit ahányan leszólják.