2019. február 1., péntek

2019-02-01

Mivel nem nagyon van energiám kimozdulni a lakásból kellett valami, ami leköt és valami újdonság erejével villanyoz fel. Így aztán tényleg jól jött a varrógép üzemképes állapotba hozatala.Volt néhány olyan befejezetlen munkám és "kötelezettségem", amit régóta halogattam.Arról nem beszélve, hogy  csak itt tornyosultak a felhalmozott készletek , mind anyagok , mind egyéb kiegészítők terén. Így hát  fogtam magam és eldöntöttem,hogy na ennek egyszer és mindenkorra végett vetek.
Első körben kiselejteztem azokat a dolgokat, amikhez legalább 5-7 éve nem nyúltam (-1 nagy papír táska cucc)
Második körben jöttek a 3-5 éves cuccok, és a sok 10-20 cm-es anyag csíkok, fecnik  (-2 nagy táska)
Így is  maradt bőven varrni való anyagom, félkész cuccom.
És belevágtam a nagy munkába.
Ha annyit írok, hogy 2 napja napi több órában dolgozom az ügyön, akkor azért van elképzelés, hogy micsoda készletekkel rendelkezem. És még nincs vége , legalább 2 napot igénybe fog venni a befejezés.



Minden kész munkát egy nagy kosárba tettem, rendszer nélkül, és csak gyorsan lőttem egy képet , sejtelmeset, de látványosan kaotikusat .
Ha végeztem mindegyikről lövök egy igazán jó képet, hogy az utókor lássa majd , hogy milyen ügyes is voltam. 

2 megjegyzés:

Vera írta...

Egész jól belejöttél!levendula zsákocskák? vagy valami más van benne?További jó alkotást!Még a végén, jön nekem is egy kis varrás ihlet!szép hetet!!

Csandi írta...

Igen levendula zsákocskák :) Köszönöm szépen, a mai nappal be is fejeztem a varrást, az anyag felhalmozást. Most jönnek majd a megkezdett hímzések, de azok nem lesznek ennyire látványosan haladósak és csak 2 van ami nincs befejezve.