2019. április 4., csütörtök

2019-04-04 Hímzés

Miután meg van az új szemüvegem, ismét neki láttam a kb. 10000 éve elkezdett igen csak mini hímzésemnek, már magam sem tudom, milyen sűrűségű  lenvászonra. Szerintem úgy 6-7. neki futás, hogy na ezt most aztán jól befejezem egy életem, egy halálom. 


Így azért elég jól látható, hogy mennyire is aprócska x -kel dolgozom.

És hogy pontosan mérhető legyen a haladásom, bejelöltem az újra kezdés kiinduló állapotát. 


Nem sokat haladtam tegnap vele, de ez is olyan , mint az edzés. Szépen fokozatosan "terhelem" magam a régi 3-4 órás egy helyben ülős szintig. Na majd meglátjuk mire jutok.

1 megjegyzés:

Vera írta...

Még jó hogy befejezed... Nagyon szép már most is..Ránézve, csipke hatása van, nem igazán ismerem az anyagokat, én a 14-es count anyagra dolgozom általában, mert azt rendesen látom, a 16-osnál már új szemüveggel is csak aprobb mintákat
tudom hímezni..Most utoljára a szíves rókicát varrtam 16-os anyagra, majd kifolyt a szemem, be gyulladt rendesen...
Kiváncsian várom a haladásodat..És hány szálal himzed? a mintát is megmutattod,? van már terv is mi lesz belőle
Kitartást! és szép napot!
Kutyusról is írhatnál...