2019. április 21., vasárnap

2019-04-21 HIMZÉS

Sarkosodik, végre elértem a kép aljához, legalább most már tudom hány centiméter lesz a kész kép, az már biztos, hogy nem lesz kicsi.
Újabb elemeket is elkezdtem,mert már nagyon untam  a szegélyt hímezni és ,  hogy lassan minden lapom teljesen készre tudjam hímezni, még 2 lapom van, amiből még egy xszemet se vittem fel a hímzésre.

Szegély mai állása, haladok vele, de nem éppen izgalmas feladat. 
És készen van a G-betűm is. Azt hiszem jól haladtam a héten. Szerintem május végére készen is leszek , ha így haladok.
Jövő héten hozok egy szépen kiterített képet, azt hiszem már jól fog mutatni, bármennyit is haladok még vele.Jó lenne , ha lenne türelmem a szegélyt teljes egészében befejezni. 
Na majd meglátjuk, hogy is lesz a folytatás. 

1 megjegyzés:

Vera írta...

Már most is szép..én várom, hogy milyen lesz...szép hetet és sok sikert !!!!