2019. december 12., csütörtök

2019-12-09

Még egyszer megyek ebben az évben fogorvoshoz  és az idei évre készen is vagyok a kezelésekkel.
Januárban  még egy letört fogam  kell kezelésbe venni  és "halivudi" mosolyom lesz.
Ma lecsiszolta és becsapolta a doktornő a hátsó rágófogaim, hogy jövő hét hétfőn már rátudja tenni a 3-as hidat, és a karácsonyi menüt már plusz két foggal többel rághatom : )
Igaz még nem tudom, hogy mit is fogok/fogunk rágni, mert a menüsor még sehol sincs a fejemben.
Viszont azt már tudom, hogy 3 féle sütit fogok sütni és ennyi, idén nem cifrázom túl a sütést.
Decemberben a komfort zónámból igen csak kiléptem a teljes fogsorom rendbe tételével és azzal, hogy a céges karácsonyi partira RUHÁBAN fogok menni !! Igen, én akinek eddig eszébe sem jutott, hogy valaha is ruhát vegyek magamra. Egy ideje már a szoknya hordás is távol áll tőlem, erre most bele csaptam a lecsóba, rögtön vettem két ruhát magamnak :)

Újra kézműveskedtem egy kicsit, kolléganőmnek  születésnapi ajándékba készült ez a kis doboz,   pocket coffe -t rejt a belseje:)



Még 2 nap munka és aztán pihenés :) Rám fér :)

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Szép lett!

Bogesz írta...

hadd lássuk a ruhákat! :)
Biztos valami van a levegőben én is vettem....!?!