2019. december 18., szerda

2019-12-18

Eredeti terveimhez képest máshogy alakultak a dolgok, ma voltam még dolgozni, de holnaptól tényleg szabadság van ezerrel. Ennek megfelelően ma csak lazítok, erőt gyűjtök az elkövetkező napokhoz, bár nagy  dolgokat nem tervezek véghez vinni.
Készült ez-az az utóbbi napokban, például ez a határidőnapló borító.És mi kellett hozzá? Egy farmer nadrág szára, egy kis hímzés és durván 1 óra a megvalósításhoz és az egyforma sima  határidőnaplónk így válik egyedivé.


Barátnőm nagy manó varró, vele való ötletelés következményei ezek a "hatalmas" ruhadarabok. Imádtam kötni őket ! Szerintem lesz folytatás.....


És most, hogy szabadságon vagyok jöhetnek azok a dolgok megvarrása, amit a családban szeretnék ajándékba adni. Igaz még pontosan azt se tudom mit is akarok adni, varrni, de egy alapos takarítás tuti megszüli a gondolataim :) 
Vagyunk még páran , akik így csinálják, nem ??? 

2 megjegyzés:

Bogesz írta...

Nagyon szuper a borítód.
A pulcsik mellé tehetnél valamit hogy viszonytani tudjak a méretéhez! :)

Vera írta...

Szép lett a borító...Én is azon töprengtem mekkorra lehet a méret a pulcsiknál..Egyébként csinos darabok!