2020. január 7., kedd

2020-01-07


Készen lett az ajándék kép,rendesen lefényképezni az alkotásom már nem volt időm. Kolléganőm nagyon örült a képnek, ő is nagy macska rajongó, akár csak én. Szeretem ez a mintát , egy kicsit hozzá ad az ember vagy elvesz és máris más lesz a végeredmény. A cica bajszát most csak simán áthúztam  a dupla hímző szállal, nem volt kedvem most kontúr öltésekkel bajlódni és az arcán is változtattam egy keveset. A farka sem úgy lett hímezve, ahogy a leírásban van egy kis virágos anyagból vágtam ki a szívecskét, hímzés helyett. Nem azért , mert én csináltam, de nekem tetszik. 



Jobban belegondolva, de pont azért tetszik, mert én csináltam és úgy, ahogy nekem tetszik. 
Büszke vagyok magamra, hogy ismét sikerült örömet szereznem valakinek.

Sokat gondolok rá, hogy más is szereti a kézzel készült egyedi ajándékokat, vagy csak én vagyok állati mértékben  egyediség mániás ? 

1 megjegyzés:

Tamaravvo írta...

Симпатичный котик