2020. március 21., szombat

2020-03-21

Ha már varrás,mi mást is varrhattam volna, mint egy maszkot. Hát nem egyszerű megszokni, nekem kapásból pánik rohamom lett benne, pedig nem sokat volt rajtam. Inkább maradok itthon, mint hogy hosszabb ideig rajtam legyen . Elképzelni sem tudom, mit érezhetnek azoknak akiknek napok,,hetek óta maszkot viselnek ,nem csak maguk védelmében, hanem mindenkit védve!
 Mérhetetlenül becsülöm és tisztelem az egészségügyben dolgozókat, az áldozatvállalásukat !!!




Hogy jobban ellegyek itthon két könyvet szereztem be és az angolt is csinálgatom , tanulgatom.Ki vagyok akadva mert sok  posztot láttam, amiben egyesek arról panaszkodnak, hogy unatkoznak. 
Nem irigylem őket, hanem egyenesen meglepődöm, hogy most amikor legálisan dögölhet az ember a tv előtt, legálisan lehet lusta, akkor nem élvezik pont azt, amit eddig is csináltak önszántukból.

Na neki ajánlom, hogy maradjatok otthon és olvassatok, könyvet,blogokat .Beszélgessetek! És ha
már nagyon úgy érzed most kell behoznod az elmúlt pár év mozgás hiányát, hogy pár négy ütemű fekvőtámaszt végezz el és garantálom, hogy holnap reggelig nem kívánsz semmi mást csinálni , mint a távirányítót nyomkodni és nyugton lenni a kis seggeden.
Néhány hetet jobb nyugiban a saját otthonodba  lenni, mit egy kórházban karanténban vagy az intenzíven fekvő betegként.

Kitartást kívánok mindenkinek ! 

1 megjegyzés:

Bogesz írta...

Nagyon jó lett a maszkod Andi!