2020. április 10., péntek

2020-04-10

Készült pár maszk is, a kertben is voltam és megjött a szakmai könyvem is .



Más fazont is kipróbáltam erről kép nem készült,mert olyan gyorsan el is vitték, hogy nem volt időm fotózni sem. 

És hát a kert ..... káosz a köbön ..Zoltánom, mint egy vakond mindenhol túr egy kicsit ...aztán megy tovább, ás egy kicsit , kapirgál és megint csak túr,ás,kapirgál....
Ez itt az ő birodalma .....
Van mit csinálni még benne,de legalább a nagyját már megcsinálta.Gazolnom majd nekem kell, ezt nagyon finoman a tudtomra adta....Boldogság ....


Na ebből elegem lett és meghúztam a demarkációs vonalat és kitiltottam az én kis kerti államomból. 
A "füves" rész után felásott terület az én birodalmam, de lehet kiterjesztem a kerti államhatáraim :D 





                                                

Lentebb látható területre  és még egy darab részre fáj a fogam, be kell vetnem mindent, hogy enyém legyen a terület , de a cél érdekében mindenre(is)  hajlandó vagyok .




2020.04.09-én innen indulunk. 
Ami eddig van: 1 db negyedig kész magas-ágyás, 1db bekapált eper ágyás és 4 sorban elvetett borsó.

A gyönyörűen eltervezett, kirajzolt magas-ágyásos kert művelésemnek szépen keresztbe tett nem csak Zoltán, de a vírus is, mert a raklap-magasítók beszerzése sajnos elmaradt, nem kereskednek most vele, előre láthatólag július elejéig....
Na de itt figyel be a magyar leleményesség.... 
Anyósom feleslegessé vált szekrényeiből kiváló magas-ágyások lesznek. Egy megvalósításának  neki is ugrottunk....
Persze nem úgy ahogy én azt elképzeltem, így a projektet fél úton lefújtam....
Zoltán pedig nemes egyszerűséggel közölte, hogy csinálok, amit akarok.... 

 Kemény harcok elé nézek, már látom, de ha harc, hát legyen harc. 


Szóval jól elvagyunk, nem unatkozunk, otthon maradunk.  

1 megjegyzés:

Bogesz írta...

óóó látom hasonlóan óriási kert projektben! :)