2020. április 26., vasárnap

2020-04-26

Gyorsan eltelt a hét, de a hétvége talán még gyorsabban. 
Haladunk a kerttel szépen alakul. 

Arra rájöttünk, hogy kertészet környékére nem szabad mennünk, mert valahogy mindig haza jön velünk valaki.....

vagy valakik .....( kecskerágó, albury purple)
Sőt, egész csoport :szegfű, mézvirág, viharvirág, lobélia, muskátli, meg valami kis évelő rózsaszín szépség. 


Gyors tömegoszlatást rendeztünk, pláne ebben a korona vírusos időszakban. Most aztán már mindenhol virág van de tényleg mindenhol. Hordóban, régi locsoló kannában, kis cserépben, nagy cserépben.

Haladok a magaságyásokkal is, nem hajt a tatár, hiszen csak jövő hétvégén akarom beültetni a még feltöltés folyamatában lévő két ágyást. 
Paradicsom, paprika, uborka, karalábé, cékla és sok-sok fűszernövény fog  még helyet kapni az ágyásokban. 
Ma jöttem rá, hogy a nagy tervem, hogy minden nap 1-2 órát kapirgálok,szépítem a kis kertem nem igazán kivitelezhető, mert ennyi idő kevés arra, hogy rendbe tegyem, amit az elmúlt pár évben elhanyagoltam. Hétközben napi 1-1 óra, de hétvégén akár mint ma is, összességében 5 órát voltunk kint Zoltánnal a kertben.
Végül is időm van, kedvem is van, energiám meg mindig újra termelődik. 


Kell ennél több?


1 megjegyzés:

Bogesz írta...

Nagyon szépek... nekem is lehet kell vennem palántát, mert a tulipán elvirágzott a krókusz még nem tervezi hogy előbújik. Így meg csak néhány nárcisz nézeget... szerzek én is virágokat! :)