2020. május 2., szombat

2020-05-02


Hosszú hétvége, hosszú -hosszú órákkal a kertben.
Pénteken és szombaton csinosítottuk kiskertünket, ami ha jobban belegondolok nem is olyan kicsi.
Idén azért vannak benne változások rendesen.
Az elmúlt két napban kikapáltam, felástam és már futóbabbal be is ültettem a kis szőlők melletti helyet, Anyukám volt a segítségem. Örömmel vette, hogy végre kiszabadulhatott a négy fal közül.


Na ugorjunk neki, van itt minden.

Itt még felásás előtt a terep 


Amikor elfáradtunk leültünk a hintára és gyönyörködtünk , szépen alakulnak a virágok is .

A kerti hinta mögötti részt is szépen rendbe tettem , ráfért már  a gazolás, kapálás.




 Házunk előkertje is végre kész , beültetésre kerültek az utolsó virágok is, és elvetettük a "virágoskert" magkeveréket.



Ezek a kis szépségek a kutyakennel előtt találtak helyet maguknak, imádom a viharvirágot, annyira bájos és kecses virág, hogy nem lehet betelni vele. 


Ő a kis neve sincs számomra, csak annyit tudtak mondani, hogy valami évelő, terülő virág. A neten nem néztem még utána , de majd meglátjuk mi lesz belőle. Mindenesetre cuki a maga nemében.



Két magas-ágyásom is elkészült, egyikben már javában jönnek elő a saláták, a zöldborsó , répák . A másikban fűszernövények kaptak helyet, és ide jön majd a héten a karalábé és a cékla. A végében 3 burgonya kupac van és kapor lesz majd elvileg. Egy magas ágyás még betöltés alatt van, azzal jövő hét végéig kell végeznem, mert akkor jönnek a paradicsom és paprika palánták. 



Ültettünk bokor babot, futóbabot, tököt, uborkát, cukkinit, és Zoltán kívánságára , hogy ne kelljen a ronda hátsó kerítésünket nézni némi napraforgó is került a földbe. 

Mondanám, hogy már csak hátra kell dőlnünk és várni a hatalmas termést, de ennél azért jóval több dolgunk van még a kertben és a ház körül. Egyszer majd minden meglesz.

Most várom, hogy minden szépen kihajtson és zöldbe boruljon a kert, ami azért májusban már erősen megszokott történni. 

Nekem május a kedvenc hónapom. NEKTEK?  



1 megjegyzés:

Bogesz írta...

Nagyon szép! csodálatosan alakul.
Nekem is az egyik kedvencem, de mindazokért ami hozzá kapcsolódik, anyák napja,, Balaton , anyuék házassági évfordulója, Bécs, gyermeknap.... idén elég foghíjas lesz.