2021. november 14., vasárnap

2021-11-14

Jó ideje nem írtam a blogomba valahogy úgy éreztem, hogy nem tudok érdekes tartalmat feltölteni. 

Aztán összeszedtem mi minden történt velünk az elmúlt időszakban ,van mit bepótolnom, úgy hiszem.
Agusztusban Svájcba utaztunk Laráékhoz unoka nézőbe 

Életemben először últem repülőn és remélem nem utoljára.
Csodás hegyek között élnék én is .


Zug csodálatos tava hegyekkel körbe véve. Kék ég, tiszta levegő. Csodás látni valók helye.


Nátán a kristály tiszta levegőn nagyon jókat aludt.



Visszavágyom , remélem még lesz rá lehetőségem, hogy eljussak Svájcba .

3 megjegyzés:

kovtama írta...

Én innen haza se jöttem volna. :) Jól nézel ki Andi! Az unokád cuki nagyon :)

Csandi írta...

Ha tehetném én is letelepednék kint.Annyira mások az emberek, az élet

Bogesz írta...

Meseszép az unokád és a hely is!