2021. november 24., szerda

2021-11-24


Novemberben sok minden történt már, csupa jó dolog eddig.
Ablakok cseréje megtörtént a fürdőben, a mosókonyhában(régen a hobbi szobácskám volt, de feláldoztam , miután az utóbbi időbe a hobbim kb az evés és a semmittevés, max egy kis olvasás)
A konyhába is bekerült a kétszárnyú ablak, végre lehet normalisan szellőztetni.
Alakul szépen a fürdőszoba.

            


Halad a lakás további burkolatcseréje is. Démi a minőségügyi felügyelőnk.

Bent Nózi a felügyelő, még szerencse, hogy a Mester emberünk jól viseli az állatok jelenlétét, néha azért nekem eszembe jut Kelemen, aki kőmüves volt ......

Egyedüli szívfájdalmam, hogy  festés csak tavasszal lesz megvalósitható, némi átmeneti  pénz hiány miatt, ami előre nagyon nem látott és várt események miatt következett be. 
(Olyan szépen írtam le, hogy qva nincs pénzünk) 
De nézzük ennek a jó oldalát!
Van pár hónapom, hogy kigondoljam, hogy milyen legyen a fal színe.
Két szín között  vacilálok, fehér  vagy nemnagyonfehér.
Majd meglátjuk.

És hát ha már november, akkor születésnapom is volt, 50 éves lettem.
A legjobb, legnagyobb ajándékot kaptam.Laráék hazajöttek titokban ♥️♥️
2,5 hónap után ismét karomba vehettem a legszebb ajándékot, a legszebb Kicsi Kincset.














Tamarám készitette a tortámat, isteni finom volt
Csak tudnám kitől örökölte a sütés iránti szenvedélyét 🤔🙂🙂






4 megjegyzés:

kovtama írta...

Boldog szülinapot! Irtó cuki az unokád.:) Jókat rötyögtem a bejegyzéseden :D :D

Csandi írta...

Köszönöm Tami 😍

Bogesz írta...

Isten éltessen Andi! Szuperul alakul a ház!

Csandi írta...

Köszönöm Bogi 😍