2022. november 21., hétfő

2022-11-21


régóta nem olvastam skandináv krimit , így most egy Jo Nesbo könyvnek estem neki addig is, amíg nem jutok el a könyvesboltba, hogy megvegyem ezt meg, azt a könyvet, amik nélkül nem lehet élni :D :D 
Visszatérve Nesbo könyvére, meglepően sokáig tartott átvergődnöm az első 50 oldalon, annyira elszoktam már a skandi krimik logikájától, felépítésétől. Egyre csak szaporodtak a szereplők, akiket nem tudtam megjegyezni, nem értettem ki kivel, hol mikor , miért is találkozott. Aztán valahogy letisztultak a dolgok és mindenki lassan a helyére került az agyamba. 
Most már jól haladok az olvasással.



2 hete próbálok úrrá lenni a nagy zabálásaimon, több kevesebb sikerrel járok, de apró eredmény, hogy nem híztam az elmúlt 2 hétben. 
Kevésbé jó hír, hogy az elmúlt 2 hónapban felszedett +4 kg, valahogy nagyon ragaszkodik hozzám, na de majd meglátjuk , ki az erősebb. 

Amúgy semmi említésre méltó nem történik, lassan telnek a napok, hamar sötétedik, nekem már hideg van. Végül is haladunk a télbe, ami nekem nem a legkedvesebb évszakom. 



Na jó a karácsonyt szeretem, így nem panaszkodom, jó minden úgy, ahogy van, ahogy a természet megalkotta, létrehozta. 



Nincsenek megjegyzések: