2022. november 25., péntek

2022-11-25

Hát ezt  a könyvet nagyon hamar "kiolvastam". Kb a 20. oldalig becsülettel minden betűt elolvastam, aztán elegem lett az olvasói levelekből vett idézésből, és gyors lapozások közepette kb. a 100. oldalnál be is fejeztem az olvasást. 
Elfogyott türelmem. 


Régebben szinte bűnnek tekintettem, ha egy könyvet félbehagytam, ha már elkezdtem. 
Most meg! Csak úgy repkednek a félbehagyott könyvek szelleme a fejem felett. Ha nem köt le az elején a kb 100 oldalnyi történés, már annyi is a könyvnek. 

Türelmetlen lettem, de nem csak az olvasás terén. Szinte mindenben, legyen szó kapcsolatokról, élethelyzetekről. 

De a legnagyobb gond az, hogy magammal szembe vagyok a legtürelmetlenebb! 
Ha ez a korral jár, akkor nem szeretnék tovább öregedni. 

Esetleg egy idő megállító gép tervezésének essek neki?  



Nincsenek megjegyzések: