2022. december 19., hétfő

2022-12-19

A változatosság kedvéért már megint beteg vagyok. Köhögök, orrom folyik és fájt minden végtagom kb fél napig, lázam most nincs, étvágyam annál nagyobb van.  




A fenti két könyvet olvastam most a nagy pihenésem között. 
Szombaton megünnepeltük Anyukám 80.szülinapját , Eszterházy tortál sütöttem a nagy napra. 
Szomorúan állapítottam meg, hogy nagyon kijöttem a torta sütési rutinból, amióta Tamara lányom átvette a torta felelős kitüntető címet.


Anyukámat sikerült jól meglepnünk, a legnagyobb meglepetés a torta mellé, jó ideje nem látott első szülött unokája megérkezése volt. Némi kipityergés után készült a kép róla , septiben :) 
A tortáról én is nagyon gyorsan lőttem a fotót, Zé türelmetlen volt nagyon. 
Annyiszor megfogadtam, hogy tényleg csak olyan képet fogok feltenni , ami szuperül néz ki, aztán a végén mégis csak ilyen kis bénaságokat pakolok fel. Talán majd a jövőben be is tartom az ígéretem .

Nagyon bízom benne, hogy még só sokszor süthetek tortát édesanyámnak. 

Isten éltessen  még jó sokáig!


2 megjegyzés:

kovtama írta...

Boldog szülinapot utólag is! A torta meg szerintem klassz lett és képek is úgy jók, ahogy vannak. Nagyon hasonlítasz anyukádra. :)

Csandi írta...

Köszönöm Tami 😍