2010. augusztus 7., szombat

Megint alkottam valamit , de még

magam sem tudom mit:))) Hogy mi is ez?? Hát gyöngyös, színátmenetes egyenlőre még alakulóban lévő " szeretni való "valami. Annyit elárulok, hogy Barbi egyik free mintája. Amíg még nem teljes minden, a befejezéssel kapcsolatban, addig nem is mutatnék többet a kicsikéből:)))

Helyette egy majdnem kész valamit mutatok, mégpedig Míra sapkáját. Már csak egy horgolt virágocskát kell gyártanom és kész is "művem".A fonal választásom nem tűnt a legjobbnak, vagy csak én kötök nagyon lazán, nem tudom. A héten kétszer kezdtem el , elsőre 3,5 tűvel, na mit ne mondjak, egy mikrofon fejű négerpasira is lazán jó lett volna a végeredmény.

Bontottam és újra kezdtem, kevesebb szemmel és bizony nem nagyobb tűvel, mint 2 -es.Mosás után így is jóval nagyobb a sapi, mint amit szerettem volna,abban az egyben bízom, hogy Míra feje is nőt a nyáron, ha nem na akkor Rita barátnőnek van egy sapkája:)))))))))))))))))))))
Fő az optimizmus, ezt már megtanultam:)))


És újabb zúg olvasóm vall színt?? Üdv Leki nálam!:))))

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: