2010. augusztus 17., kedd

Mérges vagyok magamra,

mert figyelmetlen voltam. Egy napja a varró szobámba vagyok fogoly:))))))))) Rengeteg ruhán kellett megvarrnom 10-20 cm -es szakadásokat, rövidíteni , átvarrni , letűzni stb.Még vár rám egy nagy zacskó függöny szegés, és további szakadások:))
Na de vissza a mérgelődés okára. Már majdnem kész vagyok a szeretni való édes kis hímzésemmel:) Mondom , majdnem, mert hol fogyott el a hímzőszálam?? Természetesen nem sokkal az utolsó szívecske felénél.
És persze már minden rövidáru üzlet zárva van , így aztán marad a mérgelődés holnap délelőttig:))
A kép milyenségért elnézést, de csak gyorsan lekaptam a szívecskéket, a tényállást igazolandó:))))))))
Keretezve is megfogom mutatni, ígérem:)))
És most megyek vissza a történelmi időkbe, hiszen barátnőm megkért, hogy a történelmi jegyzeteit gépeljem le ,ha már nekem kicsit gyorsabban megy mit neki:)))

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Marika írta...

Ne mérgelődj ,muszáj nekünk rögtön most mindent befejezni ???
Igen muszáj,mert szeretnénk látni a kész munkánkat ,hát mi már csak ilyenek vagyunk :)))!!

Csandi írta...

Persze, hogy "muszáj mérgelődni" (:D), mert olyan vagyok mint egy kisgyerek,nagyon beakartam fejezni,most , rögtön , azonnal, egy perccel sem később:)))))))))))))))))

Silerika írta...

Kell egy kis mérgelődés, de annál nagyobb öröm lesz, ha elkészül!! :o))))