2010. november 18., csütörtök

Nem sok, de több a semminél,...

amit mutatni tudok múlt hétvégéhez képest. Sok minden van terv szinten, félkészen, darabokban ...

Egyenlőre ennyi Update -4 szaloncukrom van kész , de még lesz több is, csak győzzem varrni és tömni a "finomságokat":)))
SWAP ajándékom is készülget, igaz nem olyan ütemben , mint szerettem volna, de muszáj lesz bele húznom, mert mindjárt itt van a postázási határidő...
Nem tudom ki hogy van vele, de engem a határidők valahogy mindig arra ösztönöznek, hogy be is tartsam őket. És az esetek nagyon nagy százalékában sikerül is tartanom magam hozzájuk. A kis százalékban nem teljesített dolgok mögött rendszeresen a "Nem szeretem, utálom csinálni", esetleg a "Juj de félek, hogy nem tudom megcsinálni" mondatok állnak.És aztán neki állok és megcsinálom.
A képen látható cipzár cseréje is igen csak elhúzódott és a végeredmény sem lett annyira tökéletes, mint szerettem volna, de elkészült és hordható is :)))
És ma megint mivel fogom tölteni az estémet? Újabb cipzár cserével. Jaj de utálom csinálni, de a muszáj nagy úr , mint tudjuk.......



Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Silerika írta...

A kis ügyes!! Nekem még egy darab cukrom sincs kész, pedig kellene! No, de van más készen. :o))