2010. november 20., szombat

Újabb kész darabokat mutatok...

Varrtam egy párna huzatot , még pedig egy foltvarró technika("crazy") sajátságod formában történő értelmezésével.A végeredmény valóban "crazy":))))))) Az elején még nagyon betartottam, a leírást, de a végén........Nekem így is nagyon tetszik és leglényegesebb elfogyott az utolsó centig minden darabka madeira anyagom:))))))

Készítettem még 3 darab epres kulcstartót is , hátha valakinek éppen erre lenne szüksége:))) Nagyon könnyű elkészíteni és nagyon aranyos.

Igen csak várakozó állásponton vagyok a "vásározással" kapcsolatban , hiszen mi van, ha nem tetszenek a munkáim? Van arra igény, hogy kézműves dolgokat vegyenek az emberek? Tudok én olyan színvonalon készíteni bármit is ,hogy az piacképes legyen? És még ezer és ezer kérdés kavarog a fejembe.
Viszont amikor beülök a kisszobámba és elkezdek varrni akkor minden kételyem eloszlik ................

Más is így van ezzel???
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: