2010. november 5., péntek

Végre jól vagyunk minden...

és már egy keveset alkotni is tudtam.
Barátnőm kért Tőlem edénykesztyűt, mivel még soha nem varrtam ilyent, ezt a kettőt készítettem prototípusnak a pontos méretezés végett. A bordó kesztyű a leírás alapján készült,- mely szerint- nem kell varrásráhagyást hagyni. Hát ez olyan kis kecses lett, hogy kizárólag női kezekre való szerintem.
A rózsaszín kesztyű némi varrásráhagyással készült, és szerintem ez felel meg az unisex méretnek:) Holnap majd kiderül, hogy jól gondoltam......


Amíg Mi és NET-ünk betegeskedett, az orchideám úgy tűnik egyre jobban érzi magát a helyén.
Két hete esett le az júniusban kinyílt utolsó virág, és megint tele van bimbóval a drága. Ha jól számoltam , akkor hamarosan 10 virágom lesz nem sokára :)))


És egy újabb desszert a nosztalgia jegyében, gondolom nem kell magyarázat, hogy mi is ez .........




Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: