2011. április 29., péntek

Az volt az első gondolatom ma reggel.....

hogy mennyire elegem van már magamból, mert olyan szétszórt vagyok , hogy már nekem is fáj........
Elfelejtek dolgokat, ígéreteket , kapkodok, és mindent egyszerre akarok........
Vettem egy füzetet, gondolva, majd ebbe felírok mindent, ami fontos...csak éppen mindig azt felejtem el, hogy hova is tettem le a füzetet....ebből kifolyólag, minden az utolsó percre marad, mert a határidő előtt kb. egy nappal megvilágosodom, hogy hopp dolog idő van:))))
Aztán a délelőtt átgondoltam mindent és rájöttem, hogy hol a legnagyobb HIBA!!!
Talán ha nem minden az én nyakamba szakadna itthon, és talán ha nem akarnék mindenkinek megfelelni , és talán tudnék nemet is mondani, akkor talán ........
Szóval új fejezetet nyitottam a mai nappal, ebben a percben.......

1 megjegyzés:

Krisztina írta...

Szia!

Mintha magamról olvasnék...
Kérlek mondd, hogy bevált a változtatás, tanulnék belőle....:(