2011. április 28., csütörtök

Szín került az életembe......

a sok kékség után , mert ezt a két tolltartót kellett elkészítenem, barátnőm kérésére ...Nem bántam , hogy végre más is került a kezem közé ,mint a 28 mazsorett felső.... Már csak egyet kell megvarrnom és bizony volt 4 javítani valóm is , mert egy kicsit elméreteztem őket.....


Na de tudjuk, hogy csak az nem hibázik, aki nem dolgozik.....A mazsorett felső miatt voltam egy hímző studióban és olyan csodálatos dolgokat láttam , hogy a szám szinte tátva marad....Egy gép, egy kis cérna és csodálatos dolgok jönnek létre......Szerencsémre a vezető egyik ismerősöm és így láthattam, hogy milyen is egy hímzőgép....Wow!!:)))))))
A szám kb. két percig tátva volt, aztán meg nem tudtam becsukni a sok kérdésem miatt:)))))))))))
Terveim születtek rögtön............


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: