2011. július 16., szombat

Azért vannak a kitűzött célok ,hogy....

elérjük. De úgy tűnik, hogy én a célokkal is úgy vagyok, mint a szabályokkal , megszegem vagy nem teljesítem őket.
Írtam magamnak anno még februárban egy tervet, hogy milyen ütemben kell majd fogynom , mit kell megtennem a cél érdekében , hova kell fejlődnöm mozgásügyileg.
Hát kérem a felét nem teljesítettem annak , amit célul tűztem ki, amit tervbe vettem.
Mindig azt mondom a nagyvilágnak, hogy sebaj, meglesz majd.....

Pedig legbelül marcangol a kérdés rendesen, hogy miért nem vagyok olyan következetes, és fegyelmezett , hogy megtegyek mindent a kitűzött cél érdekében.
Aztán megmagyarázom magamnak, hogy talán azért nem tartom magam a terveimhez, mert ember tervez, Isten végez. Jó álca duma, mert a jelenlegi tervem kivitelezése kizárólag csak is rajtam múlik.
Nem más eszik helyettem , nem máson múlik, hogy nem vagyok képes visszautasítani a finom falatokat, és nem máson múlik, hogy olykor igen csak lusta vagyok még 20 percet is tornázni.
Elvileg már bőven a -10-12kg-nál kellene járnom, helyette a -7-8 kg az elért eredmény.
Elvileg már 2 km körül kellene folyamatosan futnom, jó ha 500 méter megy egyszerre.
Elvileg már olyan barnának kellene lennem, hogy meglehessen különböztetni a lábam a fehér nadrágtól, hát..khm......fogjuk rá, hogy ez egy kicsit teljesítve van:))))))

Egy dolog van , ami most nem csak terv , hanem magam a KIHÍVÁS!!! Életem első futóversenyére megyek október 8-án a facebook-os lányokkal közösen, ide :) Elvileg a legrövidebb távra 3,5 km-re gyúrok majd augusztustól, keményen és kitartóan.
Úgy gondolom, hogy a Gerecsében legyalogolt 20 km túra után ez a legmegfelelőbb fokozatú kihívás .
Szerintetek?????


1 megjegyzés:

Bambi1978 írta...

Én hiszem és tudom, hogy meg tudod csinálni a futóversenyt, nincs kétségem! :) A kilók is majd lemennek, az úton már rajta vagy! ;) Csak így tovább!