2011. július 25., hétfő

Régen mutattam valamit is .......

most pótlom:) Mivel sok blogon láttam már levendula párnácskákat, nem maradhattam ki a mókából én sem . Egyenlőre csak ez az egy van kész, de van még jó pár kiszabva.Természetesen más -más anyagokat használtam fel, de mindbe van lila árnyalat. Nem sokára mutatom őket, ha készen lesznek.

A másik mutatni valóm egy barter ügylet szereplője. Ez a pasis verzióm, de már tervben van a csajos(rózsaszín), a lady-s (bordó -fehér) és egy dámás verzió is (fekete-fehér).........

A mintarészletet innen vettem, és Nina fonalát használtam fel hozzá.A dobozt farmerral és szalagokkal tettem férfiasabbá:) Na milyen lett???De őszintén:))))))))))))))))

És a mai nap mérge...nyúkuty segített a vasalni valókon való átrágáson...Ő szószerint vette a feladatot:(((((





Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Silerika írta...

A párnácskák csinosak lettek! A doboz is tetszik, hasonló van nekem is?! Vagy kidobod a cuccot( vagy a nyulat), vagy feljebb varrod, hogy eltűnjön a lyuk!Kukucska!! :o))))

Csandi írta...

Erika igen neked is ilyesmi van:) A poló már ki is lett dobva, a nyúl maradt:))))))))))))))