2011. július 30., szombat

Ha egy üzlet beindul.....

akkor az ember hányinger szintig megtud telni levendula illattal...Sok párnácskát készítettem, a végén már szívecske formára váltottam:) És jó időre be is fejeztem a gyártásukat. Viszont tervben vannak hasonló kispárnák sok-sok illatos gyógynövénnyel töltve.








És amikor már tele lett a kistasakom a sok levendulával, akkor összedobtam ezt a finomságot. Szilvás müzlis torta...Nem szép , de nagyon finom és nem utolsó sorban nagyon egészséges:)

Két tojást habosra kevertem 1 ek. Dia-Well cukor helyettesítővel ( ha lett volna nádcukrom, akkor azt használtam volna) beleszórtam 10 dkg túrót, 1 marék apróra vágott diót, mézeskalács fűszerkeveréket, egy kis sütőport, két kanál Dia-Well lisztet, 1 kispohár natúr joghurtot és 5-6 púpos kanál Spar natúr müzlit(zabpehely, szotyi, mazsola) , és nagyon alaposan még egyszer átkeverem. A tetejére 4 szem apróra vágott szilva került, és egy kevés müzlit szórtam , hogy feltudja szívni a nedvességet valami.
Kivajazott tortaformába tettem és elkezdtem sütni 180 fokon , 20 perc sütés után egy kis kanállal tejföl pacákat tettem a süti tetejére és készre sütöttem még úgy 20-25 perc alatt. Akkor lehet szépen szeletelni , amikor teljesen kihűlt .
Tényleg nagyon finom , bár nem a legszebb süti:) És ne feledjük csak egészséges hozzávalók vannak benne:)
Egy próbát megér!:)

U.I: Előfordulhat, hogy másfajta müzli keverékből több vagy kevesebb kell a tésztába, nem szabad nagyon folyósnak lennie , de túl sűrűnek sem. Így aztán azt mondom , tessék kedvetekre kísérletezni. Ja és sárgabarackkal is Isteni !


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: