2012. október 27., szombat

Fogyasztom az UFO.-kat

Egyenlőre két kis hímzésemet öntöttem végleges formájába...
Az egyik egy rózsa motívum , ami mellé lenvászont, némi csipkét és egy kis szalagot tettem és egy kulcsocskát, ami mindenkinél mást nyit meg ....

A másik a fekete aida darabomra hímzett púder rózsaszín szösszenet , amit könyvjelzőnek fejeztem be.
Hogy a romantika még jobban érvényesüljön, kapott egy kis bojtot a végére a megmaradt kb. fél méter hímző szálból......

Próbálok valami stílust is felvenni.....Úgy tűnik megtaláltam a nekem valót, a lelkemet melengetőt .......
Romantika...töményen.....Shabby home, vidéki otthon és Provence style  ihlette dolgok  jönnek nagyon be....
Persze nem én lennék, ha nem készülne valami bohókás is ........
Imádom ezek a csíkos zoknikat ...Hamarosan testvéreit is bemutatom :)
Végre visszatért az alkotó kedvem , azt hiszem látszik is ...Vagy nem????