2012. október 22., hétfő

Hahóóóó

Élek ám, és milyen jól :) Egy pár hétre kivontam magam a kézimunkázás alul önként és dalolva.....
Hiányzik a napi adag, de egyenlőre fontosabb dolgaim akadtak....
Például, hogy ne maradjak le erről  a látványról ......

Meg erről a gombáról ....
És ez az erdő részlet is megérdemli, az említést, és ez a valóságban is ilyen...
Félelmetes, de ugyanakkor csodálatos ...

 És életem egyik legjobb "vasárnapi ebédjéről, jutalom falatjáról" sem maradhattam ki .....
Igaz az "ebéd után" szóba sem jöhetett volna semmi romantikus randi, mert bűzlöttem  és nem csak az elfogyasztott hagyma miatt ...
Voltak meredek helyzetek, de a társaság szuper volt, az idővel egyetemben :D

És hogy hol voltam ? Ja, hogy azt nem mondtam még, hát TÚRÁZNI ! Vértesben a Tatabánya 20 km -es gyalogtúrán:)
Nagyon jó nap volt:) Köszi Körmi, Cila, Keke, Arni, Dóri, Géza, Gábor és persze Zora kutya sem maradhat ki a sorból :)
(A fényképeket Cila és Gábor képtárából loptam , utólagos engedelmükkel )

1 megjegyzés:

kovtama írta...

Jó képek, de az az erdős. Mintha valami mesében jártál volna, akármilyen félelmetes is csodaszép kép.