2012. október 8., hétfő

Majdnem irigy vagyok ....

Egyik fészbukos csoportba ahol tag vagyok ,  a lányok kilométereket futnak, sok -sok kilométert.
Próbáltam én is futni, de annyira nem jött be, hogy az már egyszerűen leírhatatlan...
Azt tudom, hogy képes vagyok "lefutni-sétálni" 3,4 km, mert már megpróbáltam és megcsináltam , de közben olyan gondolataim támadtak, hogy az csak na ...
Kb. olyanok, mintha a face-es futó lányoknak oda adnék egy  jó nagy  mintát , hogy na akkor neki lehet állni és tessék kihímezni .....
Szegény édesanyámra való tekintettel meg sem próbálkozom eme dologgal  :D
Szóval a futást nem szeretem és  nem is  ment, és nem is erőltettem a dolgot .....
.
Túrázáskor a 30 km "lazán " benne van a lábamba , pláne amióta van jó kis túracipőm :D
Túrázni imádok , így aztán megyek is, amikor csak tudok. Azt tudom, hogy túrában jó vagyok:D
Ha valamit azért csinál az ember, mert megakarja mutatni, hogy erre is képes , de közben meg nem szívesen csinálja , na abból sok jó dolog nem sül ki.....

Így aztán úgy döntöttem, hogy egyenlőre elolvasom mindig a lányok futásról szóló beszámolóit , egy kicsit irigykedem, hogy ők milyen ügyesek  és gyorsan hímzek valamit, amire meg ők lesznek irigyek :D:D:D


Nincsenek megjegyzések: