2013. március 16., szombat

Ha hó, hát akkor :Hahó kenyérsütésre fel!!!!:))))

A tegnapi időjárási  történések hatásra úgy döntöttem, hogy bizony én semmi mást nem fogok csinálni, mint a  tévé előtt ülök és megnézem a Kőszívű ember fiai című örökösen március 15.-én vetített filmet és még vagy 3-4 nyáltól tocsogó szerelmes filmet és ráadásként valami eszméletlenül hülye kaland filmet vagy éppen kategórián aluli műremekeket, hogy szenvedjek én is már, ne csak az utakon rekedtek.És mind eközben megtanulok csipke csodákat kötni. 
Ha az ember lánya hülye tervet dolgoz ki magába, akkor azért jól jön, ha az élet meg felül ír mindent. 
Kőszívű ember fiai kipipálva, megnéztem, a film közben nagy csatákat vívtam, csak én nem karddal, hanem kötőtűkkel és a csipke mintával. Ekkor még csak azt éreztem, hogy hajjjajjj ez nagyobb küzdelem lesz részemről, mint a márciusi ifjak küzdelmei.  Amikor elegem lett a "vívásból", jött az isteni szikra, hogy én bizony kenyeret sütök, mert megkívántam a házi kenyeret. 

Íme a produktumok . Az elsőt még szinte langyosan , házi szalonnával , hagymával kísérve küldtük a gyomrunkba, csak annyira sikerült jól.
Amíg a kenyértésztával  játszadoztam, gondolkodtam nagyokat és próbáltam kitalálni, hogy miért nem tudok csipkecsodát kötni, amikor minden adott hozzá. Van szépséges merinó fonalam, van csipke kötőtűm, van szépséges leírásom ....Ja és talán türelem is "akadik hozzá", ha képes voltam kb.5-6-szor elkezdeni és újra-újra neki állni a mintának, ami csak nem akart olyan lenni, mint amilyennek én szerettem volna látni vagy amilyennek én képzeltem el.  
Mérgemben beraktam egy adag ruhát a mosógépbe és elszedtem a kötélen száradó ruhákat. Megterrorizáltam Zé-t egy nagy adag kávéért, mert hogy ugye én addig nem fekszem le, amíg nem kötök meg egy "nyamvadt" mintát tökéletesre.
Kávét kaptam és vele együtt egy jó nagy lendületet, hogy na akkor vívjuk csak tovább a csipkekötés és én.
A konyha rendbe tétele és teregetés után, fehérnemű felkötése terhe mellett neki ugrottam megint csak . 
Közben elkezdődött egy film a tévében, Ausztrália címmel. 
Szégyen ide- szégyen oda, de alul maradtam ....Egy idő után már nem vívtam, hanem csak néztem a filmet, és csendben beletörődtem a vereségebe. 
Legyőzött a csipke minta , egyenlőre. 
DE JÖN MÉG KÖTŐTŰRE CSIPKEMINTA , juszt is ........

Nincsenek megjegyzések: