2013. március 6., szerda

Megy az élet .....

Mivel kézimunkázni nem nagyon volt időm, (hazugság hiszen inkább kedvem nem volt)az elmúlt pár hétben, így máshol éltem ki az alkotó kedvem . 
Holnapi nőnapi bulira a munkahelyemre két sütit is készítettem ..."Andikonyhája" és "Riki süti " szavakat kell a googléba írni és máris mindenkinek elérhetők a receptek ....Tessék kipróbálni mind kettőt :) 


 Doriánnal járunk úszásra , kell a fiatalembernek a mozgás, mert az elmúlt fél évben valami extra nagy növést produkált ....Lassan a fejemre nő az én "kis"fiam....
 dodóval is igen nagy harcokat vívok ...jön a tavasz , ő meg egyre kevésbé szobatiszta ilyenkor ....Persze amikor elbújik és így alszik a fene sem tud haragudni rá.....Néha magam sem értem, hogy tud olykor olyan kis bunkó lenni ..Tényleg nem lehet erre a kis szépséges pofára haragudni....
 Múlt hét végén amerikai napot tartottunk. Volt cola, pirított hagymás hot-dog és brownie is természetesen :)
 És azt sem hagyhatom ki , hogy megnéztük,hogy mit tanult Lara az elmúlt fél évben, mivel  heti két alkalommal fitnesz rúdtáncra jár ......Azt ez  a két kép magáért beszél .....Durva, mi????


1 megjegyzés:

Andicsek írta...

nekem csak a nézéstől is fejembe szállt a vérem...:)