2013. június 29., szombat

Nem értem magam ....

hogyan lettem olyan, mint amilyen most vagyok .
Kb annyi erő maradt bennem ,mint egy jól eleresztett gyík fingban.( Kérdés, hogy a gyíkok szoktak egyáltalán fingani.)
Hol van az a nő , aki kb 8-9 hónapja voltam?
35-40 perc kardiózásra, Enikő tornákra, hosszú sétákra gondolva el sem hiszem, hogy én csináltam ezeket.
Most meg ....
Punnyadt és motiválatlan lettem , mese nincs. Ja és mellesleg újra NAGYON kövér.
Ideje felébredni és változtatni ezen.
Az egy dolog, hogy fájok mostanában mindenhol, sorra érnek a kellemetlenségek , de tuti ez annak köszönhető, ahogy mostanában élek.
Zabálás , meló, zabálás, döglés, mindent nagyjából összecsapás és megint csak döglés ...
Se mozgás, se kézimunkázás, se olvasás ........
Szerintem ezen nincs mit ragozni.
Kellenek a változások és kész.
Ennyi .

Sziahello július és változások , változtatások !


3 megjegyzés:

Krisztina írta...

Lelkileg támogatlak! :D Nekem is hasonló terveim vannak, de (még) van kifogásom. Meg kell várnom a szoptatás végét, aztán hajrá! Anyám szerint nem úgy megy az, hogy eldönti az ember, hogy mozogni fog, és le fog fogyni... Lehet, hogy neki ezért nem sikerül semmi ilyen irányú törekvése.

aranyperzsa írta...

Nekem kb. négy héttel ezelőttig voltak hasonló gondjaim, és mindig Te jutottál eszembe, hogy csinálni kéne magammal valamit (úgyhogy hajrá, példakép!:))... Mondjuk a mai napig nem mozdultam volna meg, de a kisebbik lányom nem hagyott békén, hogy le akar egy kicsit fogyni, és menjünk el futni. Most felváltva noszogatjuk egymást. Majd meglátjuk, hogy lesz-e valami eredménye...

Csandi írta...

példakép??? az nagyon megtisztelő :) Vasárnap óta minden nap tornázom a talajon, mert egyenlőre a talpfájásommal kínlódok egy ideje ...