2013. június 4., kedd

Nosztalgia és sírdogálás

Nem tudom, hogy mással is előfordult már vagy sem ....
Egyedül vagyok itthon ( oké , ez gondolom mással is előfordul olykor -olykor)  és egy régi fénykép albumot nézegetek és közben néha jókat nevetek ...meg kalandoznak a gondoltaim... meg pityegek 
Igen még azt a régi  békebeli albumot nézegetem, kézzel foghatóak a képek, van illatuk és tele van egy-egy pillanattal minden kép...

KicsiÉn
 A most már karika lábú lökött bátyámmal  ..Nekem maradt az X lábam  és a  durci arckifejezésem is sokat változott :)

És hát ez a mosoly...Mona Lisa lehetett a példa képem, bár szerintem amikor ez a kép készült, azt sem tudtam, hogy eszik vagy iszák Mona Lisa-t :D

És ennél a képnél becsukom mindig az albumom , mert már ő nincs velünk ...s ajnos nagyon régóta ...
Szerettem az Apukám, illetve nem szerettem, hanem szeretem az Apukám ...
És pityergek egyet ... Egyedül, de nem magányosan .

Nincsenek megjegyzések: