2014. február 23., vasárnap

Nem is tudom....

mivel ment el az egész hetem....
Szerintem elraboltak az UFÓ-k.....
Vagy időzónába kerültem....
Vagy egyszerűen levágtak a napokból pár órát valakik.....

Sőt , hogy nehogy utol érjem magam, biztosra veszem, hogy szombat és vasárnap összesen 24 órát tartott.....

Mert ha jobban belegondolok a hétvégén ezt csináltam: gyalog mentem a vasút állomásra, utaztam vonaton, egyetemen voltam ,vonatoztam, gyalog jöttem haza a vasút állomásról, vacsiztam, aludtam, reggelit ettem, ebédet főztem, vasaltam egy keveset , tornáztam, mosogattam, betettem a mosógépbe két adagot, veszekedtem a "kiffiammal" mert nem tanul ...és hoppá már is vasárnap este van , mehet aludni lassan, hogy holnap fitten , üdén és frissen tudjak dolgozni......
Bezzeg a holnapi nap tuti 32 óra hosszú lesz.....
Vagy csak annyinak fog tűnni.......

Nincsenek megjegyzések: