2014. február 16., vasárnap

Zajlik a zélet

Munkahelyemen rendeztünk egy kisebb farsangi mulatságot , kell a lazítás. 
Szerény személyem madárijesztőnek öltözött, de szerintem a munkatársaim is megijedtek tőlem:) 
(Erősen gondolkodom, hogy ők palimadarak vagy ugyanolyan jó madarak, mint én...)
Elvileg képek is készültek, de szerencsére még nem láttam egyet sem,  sőt a neten sem láttam keringeni ) 
A bulira készítettem pár álarcot, kisujjból kiráztam a feladatom,  csak úgy laza 8880000 percet pöcsöltem velük:))))

Vajon mire utalhat  a lenti kép ?Arra mindenki rájött szerintem, hogy nem Rubint Réka hasára, sőt nem is arra utal, hogy Chili cica nem gyúr valami sokat hasra.
Ez a kép azt mutatja meg, hogy néz ki egy majdnem férfi macska leberetvált hasa , amire nem azért került sor, mert Chili a divatot akarja  követni, hanem mert ultrahangos vizsgálaton esett át . Csóringer most a változatosság kedvéért hólyaghurutot szedett össze. Hála ma kimondta a doktorbácsi, hogy királyság van, a macska majdnem meg gyógyult,még 3 napig gyógyszer  és  már csak egy életen át kell figyelnünk, hogy egye a jó kis speckós tápot, ami nem kevés píízbe kerül és igyon jó sokat, kerülje a STRESSZT. Ezen "használati utasítások " után  megállapítottam, hogy Chili se rendőr kutya nem lehet, se családtámogatási ügyintéző, hiszen mind a két szakma igen csak sok stresszel jár.
Hiába maradnia kell a szakmájánál, továbbra is a mi kis piros szobacicánknak kell lennie :) 
Szar lehet szegénynek .......

Nincsenek megjegyzések: