2014. február 27., csütörtök

Tavaszodik

Csandika meg havazódik...egyre inkább...
Hétfőtől-szerdáig közigazgatási alapvizsgára felkészítő tanfolyamra megyek ...március 24.-én meg jól levizsgázom .
És aztán alig lesz egy kis szusszanásnyi időm , máris itt az egyetemi vizsgaidőszak.
Tanulgatok , mert hát az előző vizsgákból levontam a levonni valókat, nagyobb volt az arcom , mint a tudásom .

Más téma, hogy közben elkezdtem komolyabban foglalkozni magammal.Tornázom minden nap, oda figyelek, hogy mit és mennyit eszem, napi 1,5-2 liter vizet magamba töltök ....
Szeretnék végre egy kicsit változtatni az öltözködésemen , szeretnék egységesebb lenni.
Nézegetem a neten, hogy mi is tetszik, mit szeretnék.....

Az már bizonyos, hogy a hajam rövidségén nem fogok változtatni, sőt a színén sem, egész megszerettem a barna hajat.
A ruháimban szeretnék egy kicsi romantikát bele csempészni, és legfontosabb, hogy SZOKNYÁT  is szeretnék viselni. Ennek most mindösszesen két akadálya 1. nincs cipőm , amit szoknyához lehetne felvenni, 2. nincs szoknyám ....
Hiába na a hülye farmer a nyerő mindenkor. Találtam egy összeállítást a neten , ami nagyon tetszik, igaz nem az én tökéletes formáimra valók a ruhák, na de ......tetszik és kész :)


                                                         
Nem vagyok nagy stylist  és nagyon nem merek öltözni a formáim miatt, így aztán nagyon érdekes időszaknak nézek elébe....
Pedig van jó példa előttem ....Nem semmi a csajszi :)
Ha nem tudom kitalálni mi nekem a jó, akkor max marad minden a régiben és bizony még elkövetek jó pár divatbűnt ...Lásd lejjebb .......
Nem röhögni, bármilyen meglepő,de ezt nem én követtem el...de kitudja, lehet idén tavasszal ez lesz a divat ......





Nincsenek megjegyzések: