2014. május 9., péntek

38-39-40-41-42-43. nap zanzásítva

A képe mellé a szöveg is zanzásítva lesz, mert nem igazán tudom melyik képhez melyik nap tartozik :) 
Ezt a kis ajándékot Mónika napra készítettem kolléganőmnek . Mellé adtam egy könyvjelzőt is , de arról persze képet nem készítettem, mert hát nem is én lennék ha minden meglenne :) 
 Büszke vagyok lánykámra, repked mint egy angyal :) Nagyon bejött neki a rúdtánc :)
 Anyák napjára kaptam egy szépséget a szépségeimtől, persze exChili nem hiányozhat a képről.
Nem tudom, hogy írtam már  vagy sem, de mióta meg volt a "nem " átalakító műtét , azóta név átalakítás is történt, Chiliből Kitti lett :D
 Csak ennyit haladtam a kis Happy hímzésemmel ebben a pár napban, de meg van az oka , hogy miért :)
 Igen itt van megint a tarisznya szezon:) Szerényen öltögethetem őket még egy darabig:)


Mindössze abban vagyok biztos, hogy a 43. napon egy közös fagyizás és haza sétálás egyik kolléganővel és egy üzenet az egyetemről, ami boldoggá tett:) Ohhh  , meg van a pénzügyi jog vizsgám !!!!!!!!!! Megfogadtam, hogy ha meg lesz az összes vizsgám elsőre , akkor meglepem magam egy csodálatos romantikus rózsás bögrével....Ergo a füle már meg van :))))))))))

Nincsenek megjegyzések: