2014. május 22., csütörtök

Csandi csak tanul... tanul.... tanul.....

és nem csak az egyetemi vizsgákra....(Ismétlés a tudás anya! --> nem ecsetelném, hogy mire is célzok :D)
Sok mindenre rájön az ember.....
Vannak emberek, akiket el kell engednie maga mellől, vannak emberek,  akiket el kell távolítania maga mellől és vannak emberek akiket jó magasról le kell szarni  akikre nem kell még egy percet sem szánnunk a figyelmünkből, időnkből, energiánkból.
Szeretem a vámpíros könyveket, filmeket, de amikor az életben összefutok eggyel az már annyira nem jó, pláne ha nemhogy nem a zsírom vagy a vérem szívja le, hanem konkrétan az ENERGIÁMAT,  na akkor kell tiplizni egy kapcsolatból, egy ismeretségből, egy barátságból.
Na most nálam is tiplizés volt, van .....
100Happyday , hogy  nem Zéről szólt a fenti szösszenet.
Végre olyan jó idő van, hogy érik az eper  és megjelentek az első zöldborsó hüvelyek is a kiskertünkbe...



U.i: Olvassa még valaki rendszeresen a bejegyzéseimet vagy csak  saját magamnak írok ?

5 megjegyzés:

Mariska írta...

Szerintem magadnak is jó írni.

CathlenKata írta...

Olvaslak én is, csak néha lusta vagyok írni is, ja meg kutya fáradt.....

Kryx írta...

Én is olvasnak. :) Csak általában bentről és visszajelezni nincs idő. :)

Bambi1978 írta...

en is olvaslak, csak nem erek ide minden nap.. :)

Krisztina írta...

Én is olvaslak!
(Adnál ötletet az energiavámpír lerázására? Vagy ilyenkor nem kell udvariaskodni? Olyan nehezen bántok meg még szar embereket is...)