2014. május 30., péntek

Nagyon nem jól ....

Életem egy olyan élményét éltem meg, amit nem szeretnék soha többet .....
Közig jogból voltam ma vizsgázni...
Már reggel is érzetem,hogy nem igazán vagyok a helyzet magaslatán, de betudtam a nagy vizsgadrukknak.
Bent az egyetemen, határozottan rosszul érzetem magam. Fájt a fejem.
Mire a vonat haza hozott, addigra olyan migrént kaptam, hogy már az is fájt, hogy nézzek csak simán ki a fejemből.
Beültem az autóba, Zével elindultunk haza és egyszer csak éreztem, hogy hajjjaj ebből bizony hányás lesz, jaja istenem, mindjárt, hamarosan .....
Próbáltam valamit keresni a táskámba  arra vészhelyzetre, ha nem tudom tartani magam és muszáj lesz könnyíteni a terhemen, Zé megállni sem tudott, olyan hirtelen jött az egész.....

Mert jött, bele egyenesen a sulis táskámba..........


Hát mit ne mondjak, élmény volt még 3 percig az autóban ülni az eset után, amíg haza értünk ......
Na aztán kitakarítani magam után a másik nagy élmény volt .....
Felért a vizsga élményével...
Mondjuk minősítettem a jegyzeteim és a tantárgyat a mai napom.

Egy hányás volt .....




1 megjegyzés:

Andy kuckója írta...

:(( Remélem jobban vagy. Vigyázz magadra! Puszi.