2015. november 18., szerda

Tavaszi bezsongás .....

Csandi féle verzióba ...novemberbe :D 
Olyan szinten be vagyok zsongva, mint anno megboldogult lánykoromba, álmodoztam , szövögettem óriási terveimet és képes voltam szerelembe esni, akár egy pohár tejbe is ...
Azóta eltelt jó pár év és idén már a tavaszi is elmúlt, nem kicsit, és most nem tudom minek köszönhetem, de megint ott tartok, ahol anno ifjú koromba...
Igaz, a szerelem tárgya mostanság táska, ruha,cipő...... vagy egy futópad....  
A tervek pedig sokkal inkább kivitelezhetők, nem arról szólnak, hogyan fogom felfedezni Amerikát egy hátizsákkal , vagy esetlegesen hogyan leszek híres író....
Pusztán arról álmodozom, hogy egyszer minden megkezdett dolgom végére érek,lesz egy ház, amiben van egy hobbi szoba, amiben egész nap csak alkotok ezerrel ,mindenki azt fogja rólam mondani -gondolni, hogy milyen f@a csaj vagyok ,esetleg híres blogger leszek :D 
Szóval a  zsongásom következménye, hogy talán egyik-másik  álmom  valóra válik....
Egy-két eddig be nem fejezett dolgomat végre befejeztem.
Hétfőn ezt a kis neszit , persze, hogy  cicafej van rajta, és másnap már egy cica tulajdonoshoz is került , így nem a hobbiszobámba foglalja a helyet. Yuuuhééé !!

                           

Ma a munkahelyi határidőnaplómra varrtam egy borítót.Azt a hímzést használtam fel, ami már  jó ideje pihent a kosaramba.
Hát nem lett teljesen tökéletes a farmer anyagok különböző száliránya miatt, de nekem nagyon tetszik.Kell ennél több? 


És ma ezt dobta a munkahelyemen az italautomata : 


                                                 
Minden álmom így teljesüljön :) 

Nincsenek megjegyzések: