2017. május 3., szerda

Elkezdtem olvasni...

...és  tételt kidolgozni. 
Szociális jog tételekkel nem akarok senkit terhelni, de valaki akarja, akkor nagyon szívesen privátba átküldöm.Altató kis olvasmány , én már csak tudom :) 

Amin viszont nem alszom el, az lentebb látható könyv . Nagyon nem olyan ,mint amiket szoktam olvasni, de szókincs bővítésre jó. Bár, amikor a következő idézetet olvastam,  erősen elgondolkozom, hogy vajon melyik szóval fogom bővíteni a szókincsem:
"-Nem úgy értettem, te is tudod.Külföldön volt. Egy pali, miután külföldön volt, hazajön és megbassza a feleségét.-Habozás nélkül mondta ki a szót."
Azt hiszem a habozás szó lehet, amivel bővíthetem a szókincsem. Vagy külföld szót kellett volna felvennem a szótáramba?Na most itt habozom .......





"Irina McGovern, az amerikai gyermekkönyv-illusztrátor Londonban éli biztonságos, megállapodott életet értelmes, hűséges és fegyelmezett partnere, Lawrence mellett – mindaddig, amíg egy este megmagyarázhatatlan vágyat érez, hogy megcsókoljon egy másik férfit, a szenvedélyes, extravagáns, elsőrangú snookerjátékost. Két, egymással versengő, alternatív jövő függ ettől az egyetlen csóktól, hiszen Irina döntése – hogy behódol-e a kísértésnek, vagy megmarad a Lawrence-szel való, látszólag biztonságos partnerkapcsolatában – nagy horderejű változásokat fog hozni a karrierjében, a baráti körében, a családi kapcsolataiban és mindennapi életének szövedékében is."

Nincsenek megjegyzések: