2017. május 1., hétfő

Mi lesz veled Andi?

Teszik fel a kérdést egyre többen most, hogy közeledünk az utolsó munkanapomhoz.
Hova mész, mit fogsz csinálni, hol fogsz dolgozni? 
Egyenlőre majd haza megyek csak, azt legalább tudom, hogy  merre van. 
Nem tudom még, hol fogok majd dolgozni.
Azt már  tudom, hogy az elkövetkező pár hétben mit fogok csinálni.
Úgy fogom élni napjaimat, hogy minden perce a javamat szolgálja. 
Tanulok,sportolok, kézimunkázom, rengeteg időt fogok MAGAMMAL eltölteni,feltöltöm a lemerült "Énke"raktáraim. 
Nagyon nem az vagyok már, aki voltam. Amivel  nem is lenne baj, ha szeretném azt az Andit, akivé váltam. De nem szeretem. Nagyon nem. És ez nem jó.... 
Ideje változni, változtatni....

Májusban lesz két vizsgám, aztán júniusban itt az államvizsga. Végére érek  egy álmom megvalósításának. Diplomás leszek.Most ezek a fontosak számomra és az, hogy újra nyugodt és kiegyensúlyozott legyek. Hogy újra tudjak 6-8 órát egybe függően aludni. Hogy ne játsszam meg magam mások előtt, hogy igen én mennyire "hepi" vagyok, mennyire rendbe van minden, közben a jó nagy fenét, semmi sincs rendben. 
A mostani önmagamhoz képest újra szárnyalni akarok. Minden téren....

Mivel nem igazán tudtam aludni az elmúlt két hétben éjjelente, volt alkalmam sokat gondolkodni. Vajon jól tettem, hogy csak úgy felmondtam? Vagyok annyira a helyzet magaslatán, hogy úgy töltsem el időmet, ahogy azt agyban elterveztem, ahogy összeraktam az elkövetkező heteket. Mert hetekben gondolkodom, heteket terveztem meg magamban.

Eldöntöttem, hogy júliusban már lesz új munkahelyem, azt még nem tudom, hogy hol és mit fogok csinálni, de lesz munkahelyem.Nekem való és olyan, hogy szeretni fogom az új munkám, legyen az majd bár mi is. Bevonzom magamnak a tutit :) 

Május elseje van, nekem ma indul a "feltöltődési időszakom", nektek kedves olvasóim a 

" Na végre már megint egy újabb bejegyzés!"  időszaka jön :)



                                       képforrása:https://pixabay.com/hu/photos/kanap%c3%a9-b%c3%bator-b%c3%batordarabok-laz%c3%adtson-447484/



1 megjegyzés:

Kata írta...

Kérem vissza régi Andit :-)
Szép a képe az előző posztban az én hajam is ilyen , pedig nem koppintottam ! :-D

Pihenj sokat és lazíts! Nagyon rád fér egy kis pihenés.