2017. május 10., szerda

Főállású munkakereső és ....

tanuló lettem mától.
Gondosan elterveztem, hogy mit fogok csinálni az első napomon, amit itthon töltök.
Természetesen nem úgy lett , ahogy én azt elterveztem.
Már reggel elaludtam.Oké no pánik, előttem az egész nap, hiszen főállású munkakeresőként  és tanulóként időmilliomos vagyok
Megláttam magam a tükörben , döbbenet kiült az arcomra, kb 1210716162648381548841214 kiütés és ránc jelent meg a döbbenet mellett az orcámon...gondolom a tegnapi felfokozott lelki állapotom utóhatása...sebaj, megnyugszom, hiszen főállású munkakeresőként és tanulóként időmilliomos vagyok.
Egy kis házi matatás után a drága jó Zurammal elmentünk nekem szép ruhát venni, amiben majd jól leállamvizsgázom....
Na ruha az nem lett, meg semmi se lett, semmit nem sikerült vennem, már a nadrágok miatt felhúztam magam....
Most nagyon gyorsan le kell adnom úgy 3-6 kg -ot, mert pont két méret között tanyázik habtestem alsó fele ... (itt jegyzem meg, remélem a testem lesz olyan rendes és tényleg a has-segg fenék-comb szentháromságról dobja le a felesleges kilóimat.... sebaj van időm, hiszen főállású munkakeresőként és tanulóként időmilliomos vagyok.
Ebéd után megtettem a látogatásom a fénymásoló cégnál, durván sok oldalt kinyomtattam  a tananyagot, amit a fejembe kell szkennelni. Csóringer pasika pont a közigazgatási tételeimbe pillantott be , majd felnyögött hangosan és egy nagy sóhaj mellett részvétet kívánt, ha az, amit éppen rendez tanulni való számomra.Gondoltam megtréfálom és azt mondom , ez nem az aminek látszik, ez bizony szexuális segédeszköz .... előjáték közben a közigazgatás általános jellemzőit és az autonóm státuszú államigazgatási szervek körét szoktam a Zuram fülébe súgni, és nagyon jól működik ....De ezt nagyon gyorsan el is vetettem, jobban átgondolva , nem egyértelmű, hogy ki a nagyobb perverz , aki súgja vagy aki hallgatja ...Kinyögtem egy szerény köszi-t és tova libbentem egy hamiskás mosollyal az orcámon.
Most így , hogy a bejegyzésem írom, rájöttem, hogy nem sokkal vagyok beljebb , de majd holnap hiszen főállású munkakeresőként és tanulóként időmilliomos vagyok.
Na majd holnap ügyesebb leszek, sokkal többet elvégzek abból, amit megterveztem, hiszen főállású munkakeresőként és tanulóként időmilliomos vagyok...

De azért állítások meg a világot, egy kis időre kiszállnék , hiszen vészesen fogynak az "időmilliomosságom" fizető eszközei, a percek és órák ....


Nincsenek megjegyzések: