2018. szeptember 26., szerda

Csöppet sincs meleg

napközben sem, így aztán nem sokat vagyok kint pedig kellene ...mondjuk úgy semmit se, bár lenne dolgom még kint. Nem szeretek ilyen időjárásban kint tevékenykedni, mert ha ások hamar kimelegszem és ha megállok pár percre, akkor meg fázom. Így aztán borítékolva van a nátha. Arra meg nem igazán vágyom....
Vasárnap elültettem a szomszédtól kapott eperpalántákat, remélem megerednek a késői ültetés ellenére is, idén megdupláztam a palánták számát, így már talán jól is lakik a népes kis családom a tavaszi termésből. Szeretjük az epret ,hát még az igazi házi eperlekvárt.
A legnagyobb feladat még, amit meg kell csinálnom, az  kb. 5 négyzetméter sásliliom kiásása.
És mint tudjuk a liliom gyökérzete elég egy "gyökér". Nem csak úgy kikapkodom a hagymát, hanem muszáj vagyok mélyebben is leásni, hogy a kósza kis hagymák és gyökérszálak se maradjanak bent, mert akkor tavasszal újra kihajtanak a gyökér liliomok virágok.
Szóval lenne mit csinálni, de most én is olyan vagyok, mint egy liliom...nem hagymás, hanem gyökér..lusta gyökér :D

Nincsenek megjegyzések: