2018. szeptember 5., szerda

Új helyzetben.

Hétfő óta munkanélküli vagyok.....
Ez azért padlóra küldött, mivel azt hittem, hogy hipp-hopp fogok munkát találni, de nem így történt. Kb. 2 hete tudtam meg hivatalosan, hogy megfog szűnni a munkaköröm, mert nem úgy alakultak a dolgok a Kft.-ben, ahol dolgoztam, ahogy a Főnököm azt elképzelte, tervezte, megálmodta. Én már augusztus eleje óta nyitott szemmel jártam az álláshirdetéseket mutató portálokon. Az elmúlt 1 hónapban megpályáztam közel 5 nekem való munkát és nemhogy állásinterjúra nem hívtak be, de még visszajelzést sem kaptam, hogy:-Nem kellesz nekünk !
Mivel tavaly május-júniusban munkanélküli ellátásban részesültem, így idén már csak kb. 49 napi ellátást tudok igénybe venni.
Szóval itt a nagy feladat, munkát találni 49 nap alatt.Ráadásul jó munkát, ahol nem csak azt csinálhatom, amihez értek és szeretek is csinálni, de még szeretek is ott lenni, ha már a nap 1/3 részét munkával töltöm el 😊.

Úgyhogy ÁLLÁSKERESÉSRE fel!


                                                                A kép forrása :internet

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Basszus, ezt nem is tudtam hogy igy működik a munkanélküli. Hát csesszék meg!!!!!!!!!!!!!!! Kitartás Csandi!

Bogesz írta...

Remélem lesz valami ami tartós és szereted is!
Állandóan azt hallani hogy milyen munkaerőhiány van, ebből kiindulva, lennie kell valami jónak.